A klasszikus motorkerékpárok ára emelkedik az exportigények miatt »A motorkerékpár -közvetítõ

Nemrégiben beszereztem egy befektetési kategóriájú motorkerékpárt, hogy a varázslatunkon dolgozzunk egy megbízható szállítótól, aki konténeres rakományon keresztül importál. Mindig számos példa közül választhat, én választom, és megpróbálok olyat találni, amely a lehetõ legkevesebb erõforrást igényli ahhoz, hogy az ügyfeleim által igényelt színvonalú legyen. Megdöbbenve néztem körül kimerítõ állományában, hogy milyen kevés példa közül választhatok. Valóban, ott voltam, hogy négy különbözõ kerékpárt vásároljak, és nehezen találtam egyet, mivel 1990 és 2005 között szükségem volt egy kerékpárra is, mint egy rendezett, szórakoztató nyári utazás az ügyfél számára, de nem találtam semmit. Megkérdeztem tõle, hogy miért olyan alacsony a részvénye, és elmagyarázta, hogy az Egyesült Államokban túl magasak az árak, és nagyjából itt az ideje, hogy gépeket küldjenek vissza az Egyesült Királyságból, mivel egyszerûen nincs készlet, és ott az árak erõsebbek. Elmesélte, hogy ugyanez a helyzet Japánban, az aukciók árai most magasabbak, mint az Egyesült Királyságban. A befektetési szintû példák megtalálása bármire egyre nehezebbé válik a világban, és most, hogy több exportpiacunk van, csak súlyosbítja a problémát, és egyre magasabb árakat kényszerít.

Honda CB1100RB RHS power out of corner
A múzeumi minõségû Honda CB1100RB egy nagyon ravasz tengerentúli vevõhöz került.

Japán és olasz klasszikusok

A legjobb minõségû japán és olasz klasszikus motorkerékpárok most visszatérnek Japánba és az USA -ba, mert ott olyan hevesen emelkednek az árak. Az 1980 -as évek óta ez a két ország látja el Európát, az arab nemzeteket és Ausztráliát, most azonban világszerte hiány van befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárokból. A saját Honda CB1100RB -t az Egyesült Királyságon kívül értékesítették egy ravasz gyûjtõnek, mivel megértik, hogy ez volt az egyetlen példa a világon a múzeumon kívül, cikk Amirõl írtam, azt bizonyítja. A klasszikus motorkerékpár -befektetés globális jelenség, és egyre népszerûbb az autóbefektetõk körében, mivel ez a cikk

és ez a cikk , amelyet 2019 -ben írtam, bizonyítja. Ez az azonosító az 1970 és 1983 közötti világszerte tapasztalt hatalmas motorkerékpárosok miatt (1976 Ducati 900SS lásd ezt a cikket, amelyet 2015 -ben írtam errõl

)), amikor a motorozás nehezebben megközelíthetõvé vált. Úgy tûnik, hogy az Egyesült Királyság és Európa megelõzte a görbét, és sok befektetõ, akik vásároltak a megfelelõ motorkerékpárok befektetési kategóriájú példáit, örülni fognak az árak növekedésének. Úgy tûnik, hogy azok az emberek, akik a korszak japán és olasz szuper kerékpárjait szerették volna, olyan korban vannak, hogy gyermekeik elmentek otthonról, és megengedhetik maguknak fiatalkoruk álombiciklijét. A japán és az amerikai piacok sokkal nagyobbak, mint az Egyesült Királyság, és a kereslet egyértelmûen sokkal nagyobb keresletet és súlyos áremelkedéseket eredményez.

1976 Ducati 900SS
1976 A Ducati 900SS egy klasszikus olasz klasszikus motorkerékpár.

Kína belép a klasszikus motorkerékpár -piacra

Kína most belép a klasszikus motorkerékpár -piacra, és a világ legnagyobb motorkerékpár -piaca, ahol évente 20 000 000 új gépet értékesítenek! Kb. 1997 -ben egyik napról a másikra betiltották a motorkerékpárok behozatalát, hogy ösztönözzék a saját gyártású gyártókat, és több kemény valutát vonzzanak az országba a kínai motorkerékpár -exportból. Ez hihetetlenül sikeres volt, ha megnéztük, hány kínai gyártású motorkerékpár van az utakon, és a 300 köbcentiméteres gépeik minõségének javulását. Az afrikai piacok hatalmasak a kis kapacitású motorkerékpárok számára, és az óriási piacok egyetlen gépét most Kínában gyártják. Körülbelül 2018 -ban feloldották a külföldön gyártott motorkerékpárokra vonatkozó korlátozást Kínában, és jelenleg globális hiány van új motorkerékpárokból a Covid és a kínai kereslet miatt. 1997 -ig csak kis kapacitású motorkerékpárok voltak kaphatók, de ezek mind Honda, Suzuki, Yamaha és Kawasaki voltak, tehát megértik a japán márkákat. Kína is tisztában van a gyûjteményi piacokkal, elképzelhetetlen keresletet teremtve a karórák, a finom borok, a whisky, a mûvészet és a régiségek iránt, hogy csak néhányat említsünk. Forradalmasítani fogják a klasszikus autók piacát is a kereslettel, amely már létezik, de hiányos a tudásbázis. 2019 januárjában néhány vásárló érkezett Kínából a Mecums aukción, és 30 000 USD -t fizetett néhány csinos Honda NSR400 -asért. Nézze meg, hogy a klasszikus autók és a klasszikus motorkerékpárok árai a legmerészebb álmokon túl emelkednek az elkövetkezõ tizenöt évben, miközben Kína megvásárolja a legjobb példákat a bolygón. Az emberek nem értik, milyen ritka befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárok, és az étvágyuk világszerte növekszik. Az új motorkerékpárok hiánya semmi a befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárok hiányához képest.

WAYNE RAINEY Yamaha YZR500
Wayne Rainey bajnoki YZR500. A versenymotorok nagy belmagassággal rendelkeznek, mivel az emberek megértik, mirõl van szó.

A legkeresettebb klasszikus motorkerékpárok

A legkeresettebb klasszikus motorkerékpárok a Honda Sandcast, CBX1000s, Kawasaki Z900 -asok, klasszikus versenymotorkerékpárok, MV Agusta 750S és Amerika, Ducati kerek tokok, négyzet alakú tokok, Ducati 916/996 SP/S, sõt a Yamaha XS650 -esje (próbálja megtalálni a valódi, jó példát). Van még sok más, Broughs, Vincents, Munch Mamoths és még sok -sok közül lehet választani, de az általam megnevezett nagyon biztonságos fogadások, és rendkívül ritkák, és befektetési minõségi állapotban nehéz megtalálni. A befektetõk egyre több hitelességet és sokkal magasabb színvonalat követelnek, a szuper fényes, csinos kinézetû, autentikus klasszikus motorkerékpárok egyáltalán nem érdeklik õket. Kétségtelen, hogy a saját klasszikus motorkerékpár -piacunkat ellátó exportpiacok iránti megnövekedett kereslet minden bizonnyal sokkal magasabbra fogja emelni a befektetési kategóriájú példák árát.

Early MHR RHS
Az elsõ 200 Ducati 900SS Mike Hailwood replika hogy a következõ zöld keret legyen.

Klasszikus motorkerékpár -nyereség

A klasszikus motorkerékpár -nyereség abból származik, hogy bölcsen befektetnek a kívánatos motorkerékpárokba. Rengeteg hívást kapok az emberektõl, akik megkérdezik tõlem, hogy mi lesz a következõ zöld keret, és azt várják tõlem, hogy mondjam a Fireblades vagy a Superleggeras elsõ gyártási évét. Se. Klasszikus motorkerékpár -befektetési ügynökök vagyunk, és nem klasszikus motorkerékpár -spekulációs brókerek, olyan motorkerékpárokkal dolgozunk, amelyek határozottan erõsen meg fognak nõni, és befektetési kategóriának kell lenniük. Nem játszunk ügyfeleink pénzével, erre valók a kaszinók. Olyan gépekkel dolgozunk, amelyekrõl tudjuk, hogy a lehetõ legjobb nyereséget fogják nyújtani, nem próbáljuk megcsinálni a piacot. Az adatok és több évtizedes tapasztalataink felhasználásával megértjük, hogyan mûködik a klasszikus motorkerékpár -piac. A klasszikus autók piaca is rengeteg támpontot kínál a klasszikus motorkerékpár-értékek jövõjéhez, jelenleg sokan csak 3–10% -át teszik ki az egyenértékû klasszikus autónak.

Early MHR RHS
2000 Ducati 996 SPS gyári replika sorozat elsõ

Befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárok

A befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárokat egyre nehezebb megtalálni az egész világon, és ez a tendencia egyre több lesz elterjedt az idõ múlásával. Ez a kereslet növekedésével egyre magasabbra kényszeríti az árakat. A Motorkerékpár -brókernél csak befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárokkal dolgozunk, azokat kellõ gondossággal készített jelentésekkel szállítjuk, és szigorú mûhely- és festõmûhely -folyamatainkon keresztül ellenõrizzük, hogy helyesek -e. Ha klasszikus motorkerékpárokba szeretne befektetni, bátran foglaljon le egy kötelezettségmentes Zoom -ot, vagy látogasson el hozzánk, hogy megnézze devoni munkáinkat. Hívja a Motorkerékpár -közvetítõt a 01803 865166, 07971 497615 telefonszámon vagy e -mailben [emailprotected]

121fff0ee35557f58eb4ac7d26d6753a?s=250&d=identicon&r=g

Szólj hozzá!