Klasszikus motorkerékpár árhajtók »A motorkerékpár -közvetítõ

A klasszikus motorkerékpár-árhajtók meglehetõsen egyszerûek- a kínálat és a kereslet. A kínálat és a kereslet azonban meglehetõsen érdekes tényezõket tudhat maga mögött, és ha ezeket tanulmányozza, ahogy mi is, nyilvánvaló, hogy bõven van mozgástér a befektetõk számára. Példátlan mértékû hihetetlen igény mutatkozik, amelyet a demográfia és a ritkaság vezérel olyan skálán, amelyet a legtöbb ember nem ért. A piac azon területe, amelyre leginkább fókuszálunk, 1965 és 1999 között van, néhány kivételtõl eltekintve, mert ebben az idõszakban az egész világ úgy motorozott, mint még soha. Egyedül az Egyesült Királyság piacának méretét értheti meg ebben az idõszakban, amely nagyon kicsi piac, ha elolvassa ezt a cikket , amelyet 2015 -ben írtam. Ez a jelenség globális volt három okból kifolyólag 1 A gépjármû -biztosítás megfizethetetlenül drága volt a huszonegy év alatti vezetõk számára, a motorkerékpár -biztosítás pedig jóval megfizethetõbb. 2 A kis és közepes kapacitású japán motorkerékpárok elég megbízhatóak voltak ahhoz, hogy a tulajdonosokat minden nap munkába állítsák, és megfizethetõek voltak. 3 A vásárlási hitel bevezetése azoknak a motorkerékpár -tulajdonosoknak, akik hat hónapig vagy tovább dolgoztak, három évre osztották fel a motorkerékpár vásárlásának költségeit. Olcsóbb és kényelmesebb volt motorkerékpárt vásárolni a munkahelyre, mint busszal vagy vonattal. Ez azt jelentette, hogy a dolgozó fiatalok vásárolhatnak motorkerékpárt, és függetlenek lehetnek tizenhat éves korig (50 köbcentis versenyzõknek) és huszonegy év között.

” alt=”Honda CB750 sand cast RHS” width=”1000″ height=”927″ data-sizes=”(max-width: 639px) 98vw, (max-width: 1199px) 64vw, 770px” data-src=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CB750-sand-cast-RHS.jpg” data-srcset=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CB750-sand-cast-RHS.jpg 1000w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CB750-sand-cast-RHS-640×593.jpg 640w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CB750-sand-cast-RHS-768×712.jpg612573915ad1f.jpg 768w” />
Nagyon nehéz befektetési minõségû Honda CB750 homoköntvényt találni

A motorkerékpárok iránti globális kereslet

A motorkerékpárok iránti globális kereslet példátlan volt, mert a világ 1968 és 1983 között motorkerékpárral közlekedett, és Nagy -Britannia nagyon kicsi piac volt . Figyelmen kívül hagyva a kis kapacitású motorkerékpárok nagy volumenû piacait, például számos afrikai nemzetet és Kínát, a közepes kapacitású japán motorkerékpárok soha nem látott népszerûségnek örvendtek. Sok tizenéves és húszas éveiben járó ember kezdett motorozni, mint egyetlen közlekedési eszköz. Ez egy teljesen új életmódot nyitott a gyûlések, bajtársiasságok, kihívások, például az Ace Cafe körüli Északi körúton, a versenytalálkozókból baráti táborozással, a független és izgalmas fiatalok emlékei pedig a motorozók körében alakultak ki. . Sokan utaztak olyan helyekre motorkerékpárjukkal, akik soha életükben nem mentek volna el, és vad emlékeket és kalandokat éltek át azok a fiatalok, akik késõbb értelmesebb, nyugodtabb életmódot folytattak, miután biztosítani tudták magukat az autókorszakban huszonegy. Soha többé nem lenne ekkora kereslet a közepes méretû motorkerékpárok és a Superbike -ok iránt (eddig Kínában engedélyezték a nagy kapacitású motorkerékpárokat).

” alt=”74 MV Agusta 750S salon prive 2018″ width=”1000″ height=”800″ data-sizes=”(max-width: 639px) 98vw, (max-width: 1199px) 64vw, 770px” data-src=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/74-MV-Agusta-750S-salon-prive-2018.jpg” data-srcset=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/74-MV-Agusta-750S-salon-prive-2018.jpg 1000w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/74-MV-Agusta-750S-salon-prive-2018-640×512.jpg 640w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/74-MV-Agusta-750S-salon-prive-2018-768×614.jpg61257392a366f.jpg 768w” />
1974 MV Agusta

A klasszikus motorkerékpárok iránti kereslet óriási

A klasszikus motorkerékpárok iránti kereslet óriási most az 1968-1999-es korszak motorkerékpárjai iránt. A korabeli motorkerékpárok sok tulajdonosa majdnem egy életen át dolgozott, a gyerekeik elmentek otthonról, és szeretnék a fiatalkori motorkerékpárokat. Saját generációik nagy Superbike -jait akarják, amelyeket fiatalon nem engedhettek meg maguknak. Tökéletes vihar van a hihetetlenül ritka klasszikus motorkerékpárok iránti igény iránt. A gépek megvásárlásához szükséges vagyonnal rendelkezõk száma messze meghaladja a kínálatot, mivel ezek a motorkerékpárok új korukban ritkák voltak. Nap mint nap egyre több olyan vásárló van, aki fiatalságuk Superbike -jait szeretné, ennek a demográfiai indítéknak köszönhetõen, amit már kifejtettem. A keresletet az is fokozza, hogy a klasszikus autótulajdonosok észreveszik a klasszikus motorkerékpárok hihetetlen értékét, és befektetnek ezekbe a nagy igényû Superbike -okba, mint látható ebben a cikkben és ezt a cikket itt . Ha hozzáadjuk az árak hihetetlen emelkedõ nyomását, ami miatt ezek a demográfiai adatok Kína piacra lépnek, a nyereség csodálatos lesz az elkövetkezõ évtizedben. A kínai befektetõk valóban megértik a gyûjtemények piacát, és szinte minden befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpár Kínába tart az elkövetkezõ egy -két évtizedben. Ez gyökeresen megváltoztatja a piacot, és nagyon lassan kezdõdik, mivel Kína 1997 óta elõször engedélyezi a Kínán kívül gyártott motorkerékpárok behozatalát. Kétségbeesetten keresik a nagy kapacitású japán, olasz, amerikai és német márkákat is. a világ nagyszámú, nagy kapacitású motorkerékpár -hiányának elõsegítése.

” alt=”1975 MV Agusta 750S” width=”1000″ height=”667″ data-sizes=”(max-width: 639px) 98vw, (max-width: 1199px) 64vw, 770px” data-src=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_4134.jpg” data-srcset=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_4134.jpg 1000w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_4134-640×427.jpg 640w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_4134-768×512.jpg61257393d3ec9.jpg 768w” />
1975 MV Agusta 750S keményen lovagolt laza forgácson

A klasszikus motorkerékpárok hihetetlenül ritkák

A klasszikus motorkerékpárok hihetetlenül ritkák ebbõl az idõszakból, és a befektetési minõségi példák megtalálása komoly kihívást jelent. Amikor rájössz, hogy csak körülbelül 5000 Honda CBX1000 -et érdemes megvenni világszerte, 1000 homokozó Honda CB750 -et, 120 Ducati zöld keretet, 130 MV Agusta 750 Sports -t, 800 1972 -es Kawasaki Z1 900 -at és 400 1976 -os Ducati 900SS -t, világossá válik, hogy ezek a motorkerékpárok hihetetlenül alulértékeltek . Gyakran csak 3-10% -át teszik ki az egyenértékû klasszikus autó értékének. Emberek milliói rendelkeznek a fiatalok motorkerékpárjainak megvásárlására szánt pénzzel, de ilyen kevesen állnak rendelkezésre világszerte. Ez azt jelenti, hogy az áraknak most is jelentõsen növekedniük kell, mint az elmúlt tíz évben. A klasszikus motorkerékpár -befektetések profilja megszûnt, és új befektetéseket vonz a világ minden tájáról. Egyszerûen nincs elegendõ befektetési fokozatú példa, hogy megkerüljék, ha az árak tízszeresére emelkednek, így egyértelmû, hogy hatalmas áremelések lesznek, különösen a fiat deviza leértékelõdésének idején.

” alt=”1976 Ducati 900SS” width=”1000″ height=”667″ data-sizes=”(max-width: 639px) 98vw, (max-width: 1199px) 64vw, 770px” data-src=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_3703.jpg” data-srcset=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_3703.jpg 1000w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_3703-640×427.jpg 640w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/IMG_3703-768×512.jpg6125739539982.jpg 768w” />
Az 1976 -os Ducati 900SS hihetetlenül ritka klasszikus motorkerékpár

Csak befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárok hoznak nagy nyereséget

Csak a befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárok hoznak nagy nyereséget, a piac hitelességet akar. Ahogy írtam ebben a cikkben a közelmúltban az egyetlen gép, amely valóban meghozza a nyereséget, és szórakoztató, a befektetési minõségi példák. A piacon lévõ gépek többsége nem befektetési besorolású, vagy vagyonra van szükségük, hogy irodai díszbõl befektetési minõségi példává alakítsák õket, amint azt a ez a friss cikk . A befektetõk nem akarnak olyan irodai díszeket, amelyek soha nem futnak, vagy olyasmit, ami fényesnek tûnik, és nem hasonlít a motorkerékpárra, amikor elhagyta a gyárat. Hitelességet követelnek, hiszen valóban olyan történetekbe és motorkerékpárokba fektetnek, amelyek emlékeztetik õket fiatalságukra. Ugyanúgy, ahogy a mûvészeti befektetõk nem akarnak befektetni egy Picasso -festmény fényképébe, õk az igazit akarják. A befektetési minõségi példák megtalálása hihetetlenül kihívást jelent, és az árat meg kell fizetni értük, nincs alku. Sokan hoznak nekünk motorkerékpárokat, hogy befektetési kategóriájú példákká váljanak, és el kell utasítanom õket, mivel sokkal olcsóbb számukra eladni a motorkerékpárt úgy, ahogy van, vállalni a veszteséget, és újrakezdeni egy példával, amelyet a hálózatunkon keresztül találunk gyûjtõk.

” alt=”Honda CBX1000 Front right” width=”1000″ height=”787″ data-sizes=”(max-width: 639px) 98vw, (max-width: 1199px) 64vw, 770px” data-src=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CBX1000-Front-right.jpg” data-srcset=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CBX1000-Front-right.jpg 1000w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CBX1000-Front-right-640×504.jpg 640w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Honda-CBX1000-Front-right-768×604.jpg61257396c4725.jpg 768w” />

Melyik klasszikus motorkerékpárba érdemes befektetni?

Sok klasszikus motorkerékpárba érdemes befektetni erre a válaszra kínálunk választ. Mindig biztonságban játszunk, amikor ezt a kérdést feltesszük, mivel klasszikus motorkerékpár -befektetési brókerek vagyunk, nem klasszikus motorkerékpár -spekulációs brókerek. Ha megpróbálja kitalálni a jövõt olyan motorkerékpárokkal, amelyek nem voltak ikonikusak, nagyszerû módja annak, hogy figyelje befektetései stagnálását. Ha részletesebben szeretné tudni, javaslom, hogy töltse le az Inside Line nevû ingyenes folyóiratunkat, és tegye ezt meg, ha csatlakozik a The Inside Line -hoz honlapunkon, és ingyenesen csatlakozhat. Hogy ötletet adjak, íme egy kezdõ lista a biztos tûz nyerteseirõl. A Ducati márkához- 1974-es 750SS zöld keret, 1976-tól 750 és 900SS, GT750, 750 Sport, elsõ 200 Mike Hailwood replika, 851, 888 SP, 916/996 SP/S, Desmosedici és sok versenymotor. A Honda kínálatában megtalálható a Sandcast 750, CBX1000, CB1100R, RC30, RC45 és számos versenymotor. A Kawasaki kínálja a Z1 900, Z1000R, Z1000 turbókat, a W650 -et és számos versenymotort. A Suzuki kínálja a GS1000S, GT750, RE5 és számos versenymotort. Yamaha XS650, XS1100, RD sorozat és néhány remek versenymotor. A Laverda kínálja az SFC750 -et. Ezek mind az 1968 és 1999 közötti idõszakból származnak, és hihetetlen nyereséget kínálnak az elkövetkezõ években.

” alt=”Suzuki RG500 MK4 LHS” width=”1000″ height=”750″ data-sizes=”(max-width: 639px) 98vw, (max-width: 1199px) 64vw, 770px” data-src=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Suzuki-RG500-MK4-LHS.jpg” data-srcset=”http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Suzuki-RG500-MK4-LHS.jpg 1000w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Suzuki-RG500-MK4-LHS-640×480.jpg 640w, http://rometmotor.hu/wp-content/uploads/2021/08/localimages/Suzuki-RG500-MK4-LHS-768×576.jpg612573981ba8d.jpg 768w” />

Hogyan találjunk befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárt

Hogyan lehet befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárt találni, nem könnyû feladat, ellentétben sok vásárló vélekedésével. Ha ez olyan egyszerû lenne, mint sokan gondolják, nem vettük volna a fáradságot a Motorkerékpár -bróker elindításával, csak fényes motorkerékpárokat vásároltunk és adtunk el. Nézze csak meg az autópiacot, ahol az Egyesült Királyság legnagyobb klasszikus autókereskedõjét csalás és elkövetés miatt vádolják. csõdbe jutott. Olvassa el a teljes cikket, és látni fogja, hogyan kezdõdtek a problémák azzal, hogy felfújták a nem befektetési minõségû jármûvek árait, és azt állították, hogy valódiak. A másik kérdés az, hogy a JD Classics méretû vállalatoknak nagyon gyorsan le kell cserélniük az összes eladott részvényt. Egyszerûen nincs annyi befektetési kategóriájú klasszikus autó, amely lecserélné az eladott részvényeket, így az értékesítési készlet üzleti modellje komolyan elavult. Ezért követjük nyomon a kívánt befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárt, ahelyett, hogy eladnánk azt, ami a bemutatóterem padlóján van. A jármûvek tulajdonosai azóta vásárolnak befektetési minõséget nem képviselõ részvényeket, és forgatják, amióta az emberek elõször elkezdték a jármûvek gyûjtését; mindig katasztrófát eredményez, és valamikor felfedezik. Az egyetlen biztonságos módja az, hogy elõször kifizeti a befektetési minõségi példa költségeit. A tulajdonosok tudják, hogy mi van náluk, és nincsenek valódi gépek, de csak azoknak van kedvezményük, akik rejtegetni valójuk vannak. A Motorcycle Broker cégnél csak befektetési kategóriájú klasszikus motorkerékpárokat vásárolunk és adunk el igényes ügyfeleink számára. Ha klasszikus motorkerékpárokba szeretne befektetni, hívja a motorkerékpár -közvetítõt a 01803 865166, 07971 497615 telefonszámon vagy e -mailben [emailprotected] , hogy lefoglaljon egy ingyenes Zoom konzultációt, vagy látogasson el hozzánk megbeszélés alapján, hogy személyesen megtekintse munkánkat.

Több mint húsz évig dolgoztam a motorkerékpár-iparban a legmagasabb szinten. öt év, ahogy az alábbiakban látni fogod. Rendszeres írója vagyok a Classic Motorcycle Mechanics címû folyóiratnak, havi rovatommal a klasszikus motorkerékpár -befektetési piacról és egy szabadúszó klasszikus motorkerékpár -közúti tesztelõvel. Van egy internetes tévésorozatom is az On Yer Bike -on a klasszikus motorkerékpár -piacról és a különbözõ klasszikus motorkerékpárok tesztvezetésérõl.

Szólj hozzá!